İlk günden beri memem dayanılmayacak kadar acıdığı için silikon uçla emziriyorum. Silikona rağmen yine de çok acıyor. Yara falan da yok niye böyle bilmiyorum. Kendimi bildim bileli göğüslerim çok hassastı zaten. Eşim bile doğru düzgün dokunamazdı. Emzirmek benim için bir işkence gibi. Gece gündüz ağlıyorum, ağlaya ağlaya emziriyorum. Dayanacak gücüm kalmadı. Psikolojim alt üst. Ne yapacağımı bilmiyorum..