Busefee İlk zamanlar bende açıyordum bebeğim kolikti ama son ses değil tabiki çünkü sadece onunla sakinleşiyordu kolik fazla sürmedi Allahtan onlarında beyin gelişimine zarar verdiğini okumuştum pedagogların önerdiği ninnileri açtım sonrasıdada onlarla uyutttum baktım onlarlada dalıyor onunla devam ettim uykuya dalıncada kapattıyoruz zaten😊