Nezzz_ 👏👏👏👏👏 çok doğru yegenlerimin ikiside zehir gibi kafalar gel gör ki erken dönemde +6ay gibi TV aliskanligi kazandılar. Büyük 6yasinda TV açık olsun kilit asla iletişim kurmaz yemeği bile ağzına bekler vs.
Ama 2dil biliyor aşırı zeki Neden sonuç amaç sonuç ilişkisi kuruyor.
Küçük 3 yaşında konuşmuyor ama herşeyi anlayıp uyguluyor oda abisi gibi neden sonuç amac sonuç ilişkisini çok güzel kuruyor.
Sosyal olarak aşırı gerideler🥲