Kızlar bıktım artık ya, vallahi bıktım. 1.70 civarı boyum, bekarken fıstık gibi kızdım. 60 lı kilolardaydm 65 olsam oturur ağlardım hemen keserdim yemeği. Keyfii yürüyüş yapardım, düzenli hayatım vardı. İşe bi başladım gece nöbeti vs derken 77 kiloda buldum kendimi. Evlendik iyice şiştik. Sonuçta 90 kiloyum, eski fotoğraflara bakınca bu ben miyim diyorum. O güzel fit kızı çok özlüyorum.. Yemek yiyen biri değilim işim gücüm çikolata, ve gece uyanıp abur cubur yemek. Emzirme sürecinde çok kilo aldım, şimdi de emzirmiyorum ama gece mama yapmaya kalktıkça ağzıma bişeyler atıyorum çoğu zaman rüyada gibi, uyurgezer değil uyur yer gibiyim. Ne yapabilirim bi akıl verin 🥺 psikolojik mi acaba diyorum bazen..