Benim oğlum da 4. Ay kontrolünde 7300 çıktı kilosu boyu da 65 cmdi. Doktor normal dedi ama kilo alımı büyüdükçe düşüyor. Zaten o yüzden 4. Aydan itibaren Demir damlalarına başlıyor doktorlar takviye olarak. Hatta doktor bana artık anne sütünün etkisi ilk zamanlara göre azalıyor ek gıda da almadığı için artık az kilo almaya başlayacak dedi. Sütün etkisinin azaldığını da ben şöyle farkettim ilk zamanlardaki sütüm aşırı yağlı oluyordu 1 ay önce sağmak zorunda kaldım resmen su gibi olmuş sütüm hiç yağ kalmamış gibi birşey. Yine çok faydalı tabiki ama besin değeri düşüyor zamanla. 5. Ay kontrolüne gidecz bizde haftaya bizimki de muhtemelen önceki aya göre az kilo aldı o yüzden sizde dert etmeyin 😊 normal bir süreç yani bu