Kızlar şimdi 4. Ay kotrolümüz vardı ve aşısı vuruldu. Ama bu ay 500gr almmış🥺 3400 doğdu şuan 6700kg ve canım sıkıldı biraz. Sadece anne sütü alıyor mama vermiyorum sizce iyimi? Sağlık ocagı normal dedi. Doktora gitmedim mamaya başlatırmı acaba doktor? Sizin kaç kg 4. Ayda boy kilo baş çevresi?