Hamilelik öncesi 48 kiloydum boyum 163. Hep zayıftım hep kilo almak için çabalıyordum. Hamilelikte 22 kilo aldım çok yakıştı çok beğendim kendimi derken doğum yaptım ve çok hızlı bir şekilde 49 kiloya düştüm. Şuan 52 kiloyum. Neler yaptığımı anlatayım
Kahvaltımı iyi yapıyorum öğlen hiç yemek yemeye vaktim olmuyor akşam yemeğimi de iyi yiyorum.
Gün içinde büyük bardak boza içiyorum kalorisi fazla olduğu için ve süt artırdığı için iyi oluyor. Gece yatmadan da bebek bisküvisi, muz, fıstık ezmesi ekleyip shaker makinasından geçirip onu tepeme dikiyorum