Doga_sever merhabalar, ben toplamda 3 ay kullandım ilk ay 2 kilo diğer 2 aydada 8 kilo aldım, bende iştah artışı oldu ama öyle aman aman değil, beslenme mevzusu kişinin yapısına göre değişebilir ben zaten çok yemeyen bir insanım sabah kahvaltı öğlen 2 kek akşamda bi tabak pilav çorba turşu gibi besleniyordum birde 1 buçuk litrelik şişeye yarım limon sıkıp 2 tatlı kaşığı şeker atıyordum o suyu gün içinde bitiriyordum