Ozlmtss alerji testi nelere baktırdınız ? Bizimde öyle hastalık sonrası geçmeyen öksürük ve geniz akıntısı kalıyor burnu akmıyor ama genizi akıyor 3 yaşında geçen ay test yaptırdık bişi bulamadık ama bana doktorun dediği burnu alerjiktir testte çıkmayabilir dedi işte toz ve ağır kokulara dikkat et dedi.ve yine hasta olduk siz koruyucu toz yani onceair gibi bişi kullanıyormusunuz düzenli birde alerji şurubu felan ?biz hergün kullanıyoruz kullanmazsak hep hasta oluyor yani üsye tarzı ve iyileşmiyor birde bazen direk geniz akıntısı oluyor burnu akmadan ateş olmadan .ama her ekimde başlar bizim yazın bile üsye oluruz o derece bagısıklıkta da sorun yok 🤦🏼♀️yazın ilaç kullanmıyoruz ama kışın sürekli kullanıyoruz 😥ama etkisi var mı dersen muamma 🤨bizde de baba sigara içiyor 😡küçükken besin alerjisi de yoktu desemki alerjik yürüyüş ama besin alerjisi olmadı yani ek gıda da sorun olmadı 🤷♀️inşallah büyüdükçe geçer tek umudum