Merhaba kızlar. 6 buçuk aylık bir bebeğim var. Gıda alerjisini bir kenara birakiyorum. Bir de alerjik nezle cikti. Geniz/burun akintisi, burun tikanikligi derken simdi öksürük ve hırıltı başladı. Gece burnu tıkanıyor ve ememiyor. Sürekli serum fizyolojik kullaniyoruz ama gecici çözüm. Sabaha karsi genzi iyice dolunca basliyor öksürmeye ve aglamaya. Prof. bir doktor var immünoloji ve alerji doktoru. Ona götürdük 2 defa. Cigerleri tertemiz ama alerjik nezle dedi. Aile hekimi ve kendi doktoru da cigerleri temiz diyor. Ama felaket öksürüyor. Demek buymuş alerjik nezle dedikleri. Alerji şurubu ve serum fizyolojik kullaniyoruz. Sizler neler yasadiniz/yasiyorsunuz. Bebekleriniz nelerden sebeple alerjik nezle oluyor? Hangi denemelerinizden sonuç aldiniz? Hem dertleşelim hem de tecrübelerimizi paylaşalım istedim.🌿