A2B4 Denizelif34 ek olarak mama takviye edeceksin sanırım bebelec gold öneririm kiloda aldirio.ama her bebeğe göre değişiyor.
tatlibiranneo Denizelif34 ya siz erken başlamışsınız ben 1 yaşına kadar bebelac gold kullandım ve oğlum çok tombikti sonradan uygun mamaya geçtim
1Meryem011 Denizelif34 dene bence her bebekte farklı etki ediyordur bide uygun fiyatlı ariyorsn e bebekte herobabynin maması var onuds deneyeblrsn
saudadeee_ Denizelif34 aynen benimde doktor tavsiyesi ile başladık mamaya kilo alıyordu ama yetersiz 300 400 gr