Denizelif34 Kızlar bimde satılan bebevita markalı mamayı kullanan var mı aranızda herhangi bir yan etki yaptı mı bebeğinize
Moniza Denizelif34 ben kullanmıştım çok güzel kilo aldırmış ti bebeğime. Ben onu hipp in yan ürünü diye duymuştum
Denizelif34 Antep27 Aptamil kullanıyorum şuan bebeğime aşırı gaz yapıyor ve kilo alımı çok az 150 cc içmesine rağmen az kilo aldırıyor
saudadeee_ Denizelif34 bende aptamil kullanıyorum 150cc içiyo ama aylık 1200g falan alıyor gaz sorunu da yaşamadık. Emziriyor musunuz?
saudadeee_ Denizelif34 aynen benimde doktor tavsiyesi ile başladık mamaya kilo alıyordu ama yetersiz 300 400 gr
A2B4 Denizelif34 ek olarak mama takviye edeceksin sanırım bebelec gold öneririm kiloda aldirio.ama her bebeğe göre değişiyor.
tatlibiranneo Denizelif34 ben 1 yaşından itibaren kullanmaya başladım çok memnunum kilo alımı gayet güzel
tatlibiranneo Denizelif34 ya siz erken başlamışsınız ben 1 yaşına kadar bebelac gold kullandım ve oğlum çok tombikti sonradan uygun mamaya geçtim