DenizSerap NOG06 Çok üzüldüm. Ben iki aşı dışında hepsini sağlık ocağında yaptırmıştım ilaç sıkıntısı ve fiyat yükselmesinin yansıması yüzünden sanırım 😕
NOG06 2prens_annesi06 Soruşturdum depolarda yokmuş zaten ama artıks ağlık ocağı yapmayacakmış parayla alınacak dediler
2prens_annesi06 NOG06 Şaka gibi karşıladıkları tek şey aşılar zaten onlarada el atmışlar 🙄 Rabbim sonumuzu hayır etsin
FmBetull NOG06 Bende iki gün önce küçük kızımın 6.ay aşıladı için sağlık ocağına gittim.Hepatit b nin ellerinde olmadığını gelince arayacaklarını söylediler.
Balkupum2505 NOG06 ogluma yapilmisti saglik ocaginda para falanda ödemedik bi asilar kalmisti el atmadiklari onudami yapmislar sonunda
almananne bizde dün 6. ay Hepatit B için gittik kalmamış ama 27 ocaktan sonra gelecek dedi sağlık ocağında ki ebemiz. Dün Beşiktaş İstanbul’da oturan bi arkadaşım sağlık ocağında yaptırmış onların elinde varmış.
nisrem NOG06 sistem mi degisti acaba🙄🙄 kizim 8 aylik 6 ay asilari icin herhangibir ücret talep etmediler bizden 7. Ayda menenjit basladik onu ucretli aldik birde rita asilarini haricinde diger asilari devlet karsiliyor
Alya-Sena NOG06 bugun hemsirede beni aradi cuma gunu gelecek dedi 1 haftadr bekliyoruz siz almayn karsilamak zorundalar yillardir ucretsiz vurulan asi
Hkshkshsk NOG06 canım bizimde 6 ay asimiz var hepatit b aşısı yok diye geri kalanı yapamadık her gün arayın gelince gelin aşıyı yaparız dediler bugün yine aradım gelmedi dedi onu bekliyoruz hiç para vs gibi konu geçmedi
gulcegulkan NOG06 bizimde asi zor bulundu hepatit b ve çocuk felci ama bekledik vurulduk bence 184u arayin sikayet edin vermeyin para falan