Benimdunyamm Evet canım benim oğlum hiç emmedi 9 ay 28 günlük olduk hep mama içiyor şimdi ek gıdada var tabi. Eğer sütün varsa yetiyorsa bırakabilirsin sonuçta mama zehir değil ama anne sütü kutsallığına inanıyorum ben eğer oğlum emseydi sütün yeterli gelseydi mama vermezdim sabret ağladığında da meme teklif edin bir süre sonra unutacaktır