Benimdunyamm Sütüm gayet yeterli sarılık olunca başladı sonra birakmadi günde mutlaka 3 kere içiyor 150 ml veriyorum saatini biliyor vermezsem agliyor saatinin haricinde hiç istemiyor bıraktırmak istiyorum 5 ayligiz ek gıdaya da geçtik
Barlas_mom Benimdunyamm Sütünüz varsa emiyorsa yetiyorsa tabi ki bıraktırın 1 hafta zorlanırsınız ama istikrarlı olursanız bırakır zaten ek gıdaya da yavaş yavaş tadımlarla başlarsınız ek gıda yardımlarına başlarsanız su da içirin mutlaka 🙏🏼
Deletedmom_62 Benimdunyamm sütünü sağ biberona koy mama saatinde o şekilde içmiyor mu anliyor mu süt olduğunu
Irmakmelegim Benimdunyamm mama ve meme gidin nolucak ki mama nin bir zararı yok cocugu ağlatmak mi iyi ek gida baslasanizda şuan tadım ayı 1 yaşına kdr anne sütü ve mamadir kızımda hep nama meme gittim şuan 17 ay 10 günlük mama günde 3 kez hala icer ek gida iyi yemesine ragmn
sedaozan Benimdunyamm bi anda tamamen bırakmanız zor olabilir yavaş yavaş bırakın önce 2 öğüne düşürün sonra 1 derken öyle bırakın ben öyle yapmıştım 😊
Barlas_mom Benimdunyamm Evet canım benim oğlum hiç emmedi 9 ay 28 günlük olduk hep mama içiyor şimdi ek gıdada var tabi. Eğer sütün varsa yetiyorsa bırakabilirsin sonuçta mama zehir değil ama anne sütü kutsallığına inanıyorum ben eğer oğlum emseydi sütün yeterli gelseydi mama vermezdim sabret ağladığında da meme teklif edin bir süre sonra unutacaktır
Benimdunyamm Irmakmelegim sütüm yeterli o yüzden mama fiyatları uçmuş ve sırf yemek için yiyor tok olsada saatinde yiyor kusuyor
Irmakmelegim Benimdunyamm emzirdikten 1 saat sonra verin mama yi illa o an vermeyin mama fiyatları ucsada ewlat tqn onmli deil emin olun doysa mama istemez fazlasını küsüyordur hemn bırakmanız çok zor çünkü çok küçük ağlatarak zatn bırakamazsınız çocuğa yazık işkence olur 150 cc vermeyin 100 cc verin benim şuan 17 aylık düşünün gece sadece 150 cc icer gündüz 80 cc qnca icer 5 aylık bebek için çok geldi 150 cc ama
Benimdunyamm Irmakmelegim doktorum buna bıraktır mamayı diyor sürekli kilo alımı iyi diyor o yüzden ne bileyim 80 falan yapım bari
Irmakmelegim Benimdunyamm kilo alımı mama sayesinde iyi aslında sadece mem sayesinde deil 150 cc 5 aylık bebeğe biraz çok nrml kusmasi azaltarak anca bırakırsınız ama bebek istemiyorsa bisi yapamazsinix
Benimdunyamm Irmakmelegim denicem canım aslında çok da kilolu bir bebek degil ben yesin diyorum günde 3 kere yiyor zaten 5 ay 3 günlük 6700 kilosu gorumcemin çocuğu 4 aylık sadece anne sütü alıyor 8700 çocuk
Irmakmelegim Benimdunyamm bazn anne sütü çocuğa yarar bazn de yaramaz anne sütü olsada kilo şu nrml 5 aylık bebek için yani anne sütü veya mama ikisi bir arada gittiği için kilo aldı qslinda aslında kilo çok da önemli deil önemli olan sağlıklı olmasi
Irmakmelegim Benimdunyamm qynen cnm kızım 17 ay 10 günlük 11 kg 81 cm mesela hiç bir zman çok kilolu bir bebk olmadi
hurremsultann Benimdunyamm oğlum 20 aylık olacak 150 cc zor içiyor Maşallah sizin bebişe çok fazla geldi bana 150 cc bırakmayan çocuk bırakmıyor maddi sıkıntınız yoksa günde 2 sonra 1 e düşürüp bıraktırn