elizabeth zbd yerden ısıtmalı evim her yer yanıyor 640 gelmiş. Kaçta yanıyor bilmiyorum kombinin göstergesi yok ama 30-40 arası falan muhtemelen.
Ebrushkaa zbd kombi bizim 40 dan başlıyor ama 40ta açsam ev ısınmaz mecbur 50 de yakıyorum hiç kapatmiyorum evde değilsem.40 a düşürüyorum çıkıyorum 5 petek calisiyor
Elmas16 zbd 3 Petek bir havlupan yanıyor 50 de çalışıyor 980 geldi bu ay geceleri 55 yaptım ne gelecek bilmiyorum