Ebrushkaa zbd kombi bizim 40 dan başlıyor ama 40ta açsam ev ısınmaz mecbur 50 de yakıyorum hiç kapatmiyorum evde değilsem.40 a düşürüyorum çıkıyorum 5 petek calisiyor
evlatcan Kutayeda nasıl yaa 1 petek bazen 2 tane acıyorduk 45 te 880 tl gelmişti. Ama hiç kapatmadım gece gündüz açıktı.
2prens_annesi06 zbd Bizm kombinin en düşüğü zaten 40 derece 5 petek yaniyo havlupan hariç gunduzleri kapattgm halde 926 tl geldi bu ay henuz gelmedi bi 2000 falan öderiz herhalde