smyya1 Oğlumda da bende de geceleri kafa terlemesi var. Serin odada, ince pijama ve 1 tog H&M uyku tulumu ile kışın terlemiyor. Oda sıcaklığı geceleri 20 derece oluyor, doğalgazı kısıyoruz. Ben de böyle serin olunca terlemiyorum. Genetik olabilir. Bizdeki bariz benim genlerimden. Ben saçlarımı hep toplarım yatarken, oğlumun da kısa tutuyoruz.