Seher2410 Bende geçen sene yazın almıstım normalde android kullandım hatta ı phone hıc sevmıyordum alısık olmadıgım için telefonum bozulunca eşimin telefonu vardı ıphone 6 bı müddet onu kullandım baya baya alıstım kullanışlıgı sayfalara erişim vs çok kullanıslı şimdi 11 kullanıyorum gayet guzel yurt dısı bende dusundum fakat guvenemedım acıkcası kapanınca actırtma ucretı vs zam geldı baya ve ılerde sıstemı kapatırlarsa çöp olur dıye bıraz da endişelendım guvenıp alamadım