Ceozip Seher2410 ben 10 aydır ı phone 11 kullanıyorum çok memnunum . Eşim de hatta ben çok memnun olduğum için geçen hafta kendine de aldı .
Nisan004 İçeriği diğer iPhone’larla aynı pek fark yok bence bende kullanıyorum pil daha dayanıklı kamerası güzel o kadar
Gunesumay19 Seher2410 Tam 3 yıldır kullanıyorum hiç problem yaşamadım ama artık 14 pro almayı düşünüyorum bunu satıp🫠
Gunesumay19 keremsmomy Ablam iş için yurtdışına cıkacak bu ay inş ona getirticem kayıt ücreti vs ödesem bile buraya göre baya ucuz oluyor🙈 Diğer türlü bu telefonu satsam burda ancak huawei falan alabilirim ama iphone dışında telefon kullanmak istemiyorum cok alıştım yıllardır
Rukiye66 Bir yıldır kullanıyorum çok memnunum eşimde yeni aldı oda çok memnun. Ve inanın bir üst modelleri bile aynı işlevi görüyor hiç farkı yok bi üst modellere çook para vermeye
Kereminannesiii Seher2410 3 senedir kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım. Eşimde kullanıyor onun ekranın üst köşesinde bir mavilik oluşmuştu garantiye gönderdik ekranı değiştirip geri verdiler.
Nursenac Seher2410 imkanınız varsa üst model alın arkadaşta söylemiş acayip kasıyor telefon .. yoksa güzel bir telefon
merveyyoruuk Seher2410 11 kullanıyordum 14 pro maxa geçtim. Üzerine çok fazla model çıktığı için artık çok kasmaya başlamıştı bana göre.