Alalı daha 9 ay oldu ama %87 ye düşmüş hemen ben anlamadım nasıl oldu
ılk kez iPhone kullanıyorum
Garantiye vereceğim diyor esım
Kamerası falan bozulur mu ya içinde toz falan kalıyor dıyorlar içi açılınca öyle mı ?kamerada
Falan
İlk kez ıphone kullanıyorum daha önce degıstırenler yazabılır mı