Nesli06 bizim üst komşumuzun köpeği vardı asla bakmıyorlardi evden çıktığını hiç görmedim o zavallının evin içinde kendileri daraldıkca hayvanı balkona kapatiyolardi karşı binadaki komşular balkondan balkona yiyecek atiyodu köpeğe o kadar bakmıyorlardi yani en sonunda başka birine sahiplendirip şimdi de 2 tane cins kedi getirdiler eve. Kediler için camlari tellediler umarım onlara bakabiliyorlardir. Siz köpeğin dışarı ihtiyacını bilen birisiniz umarım evinizi açtığınız can size siz de o cana çok iyi gelirsiniz 🙏