Nesli06 köpeğim de var kedim de.. tek söyleyeceğim çocuk istiyor diye lütfen evcil hayvan almayın çok büyük sorumluluk.. yarın bir gün heves geçince vazgeçiliyor, günah oluyor.Siz yaparsınız diye demiyorum yanlış anlaşılmıyım genel olarak sorumluluk annede olduğu için maalesef ağır geliyor, çok iyi düşünmek lazım.