joyfulmom Aslan1731 burcum koç aslında alışveriş konusunda çok netimdir bir şeyi görüp beğenir alırım ama altın konusunda bir şey alınca aklım hep diğerinde kalıyor nedense o yüzden bende sormak istemiştim 🤭
joyfulmom kayraninannesiiii altın aşığı biri olarak keşke hepsi benim olsa ama tek seçenek sunuldu maalesef 😄
joyfulmom Birevladaemanetci Samanyolu modeli ortadaki günlüğe daha uygunmus kuyumcu öyle söylemişti bende onu beğendim açıkçası 😌
Birevladaemanetci joyfulmom anladım peki aşağı yukarı ne kadar tutuyormuş canım fiyat bilgisi sana verildi mi ve bu arada naptın karar verebildin mi 😊☘️
joyfulmom tombikdonerkankasiiskender günlük de kullanabileceğim ama birazda gösterişli olsun istemiştim burma zincir günlüğe uygun mu acaba kullanışı nasil
tombikdonerkankasiiskender joyfulmom bilmiyorum açıkcası almadım henüz ama kalın zincir gibi kullanılır bence çeyrek takılırsa gösterişli olur
joyfulmom Birevladaemanetci teşekkür ederim canım ortadakine karar verdim birde küpesi vardı araya onu da sıkıştırdim 🤭 bileklik 14 ayar olursa 7 bin dedi 18 ayarı 8 buçuk 9 gibi
Birevladaemanetci joyfulmom oo baya pahalıymış kız😊 sende güle güle hayırla huzurla kullan inşallah ☘️
esmanuursss joyfulmom canım ben yaptırdım ama hiç kullanamadım bu modellerde düşme oluyo kopuyo çok çabuk yaptırdığıma bin pişman oldum geri de iade edemedim işçilik olduğu için yarı fiyatına düştü mecbur öyle saklıyorum
Cunkunedenolmasin joyfulmom en soldaki bende de var,gerçekten beğenerek aldım ama kullanışsız 1 sene de 3 kere koptu yaptırmak zorunda kaldım o yüzden ortadaki daha kullanışlı olur onu alın bence
joyfulmom Cunkunedenolmasin evet o pullu modellerde kopma çok oluyormuş bende Samanyolu tercih etmeyi düşünüyorum bide kopup dışarda düşerse kahrolurum 😂