Pamirkus en batı Edirne Merkezi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Pahalı, ev sorunu çok büyük ve yok, olanlar da eski ve aşırı pahalı, yeşilliğe hasret betonlaşma mevcut , yolları berbat, çarşıda pazarda aradığın hiçbir şey bulunmaz çünkü yabancılar talan eder, sağlık derseniz ALLAH düşürmesin. Yolunuz açık olsun, buranın dışında 🌺