Baakpnr-
Tabii hiç geç değil 35 dk da hazır.
Ben buzlukta hazırladığım anne köftemi kullandım bu kez.
Köfte şeklinde yapıyorum şişe yayınca oğlum yemiyor diye 😂
Minicik doğranmış veya rendelenmiş soğan,sarımsak,galete unu, maydanoz,az karabiber,kimyon katıyorum yoğurup dolaba atıyorum minik şişler aldım oğlum şişe dizince daha çok severek yiyor😁
3 köfte sığdırıp arasına patlıcan,kırmızı kapya biber,patates (ince ince yuvarlak kesiyorum) domates diziyorum köftelerin aralarına. Hatta kabak havuç varsa onlarla da güzel oluyor. Borcama dizip hafif zeytinyağı kekik tuz birazda salçalı sos yapıyorum ama oğluma sade yapıyorum. Çocuklar böyle Çubuklu sunumlu şeyleri daha iştahla yiyor 😆
180-200 derece 35 dk da kontrollü pişiriyorum 20 dk alt üst açık fan 10-15 dk da kapalı misss gibi oluyor ❤️