Mebiyu bizim bu ay hep böyle oldu dediğiniz gibi çok sık yaptığı için sadece 550 gram aldı o yüzden bende çok üzüldüm umarım bizim de bu durum düzelir ama diyet açarsak nasıl düzelecek kafamda bir sürü sorular yani. Ve bebeğim sadece anne sütü alıyor üstelik çok emiyor hiç öyle saatini falan beklemiyor hatta atak haftasında olduğu zaten meme de uyuyor küçük olduğu için müsade ediyorum umarım bu ay kilo alımı yükselir.