Bebeğinizin altını her açtığınızda kakasını benim gibi didik didik ediyor musunuz? Bazen çok yaptığından afedersiniz eseliyorum. Kan miydi o değil miydi derken emin olamıyorum asla. Açtığımda göze çarpan hiçbir şey yok ama eselersem sanki görüyorum. Yanlış mı yapıyorum siz nasıl bakıyorsunuz beze. Doktorum kan arama görmen lazım demişti. Eğer görmediğim varsa ve kan olduğu halde diyetim ise yaradı sanarsam diye çekiniyorum.