Pirayeada çok üzücü basiniz sağ olsun:( insan arada kalıyor gerçekten, ben de aldırmak istemiyorum aslında ama kafam çok karıştı. Biyopsi yaptırayım o halde, sonuca göre karar vereyim. Temiz çıkarsa emzirme sonlandırana kadar en azından bakmış oluruz küçülme olacak mı diye