Selam arkadaşlar. Gençlik zamanimdan beri benimle olan kitlem doğumdan sonra 4cme kadar büyümüş. Yaklaşık on yıl olmuştur ilk ogrendigimde biopsi olmuştum temiz çıkmıştı. Doğum sonrası kontrolde büyüdüğünü öğrendim. Doktor tekrar biopsi önerdi araştırmaya yönlendirdi, araştırmadaki doktor emzirme döneminde olduğum için once ilaçlı mr önerdi. Mr sonucuna göre biopsi olabilirsin ama emzirme bitince sonuç ne çıkarsa çıksın aldirman lazım çünkü cerrahi boyuta ulasmis dedi. Mr sonucuma arastirmadi doktor bir şey yok dedi ama içim rahat etmedi çünkü raporda bir sürü şeyler yazilmis. Tekrar devlet hastanesindeki doktoruma gittim. O da mr’da hiçbir şey çıkmamış iyi ya da kötü dedi. Israrla biopsi istiyor ama “bana kalirsa parçanın tamamını aldır içimiz rahat etsin, alinmisken zaten incelemeye gidecek daha kolay incelenir” dedi. Süt kisti gibi bir şey olabilir mi, emzirme bitince kuculebilir mi dedim “olabilir ama bunu şu an bilemeyiz 1,5 sene emzirmeyi sonlandirmayi bekleyip riske atabilecek misin” dedi. Yani diyor ki zaten boyutu büyük her halükarda aldirman gerekecek, biopsi olurken hepsini aldır tekrar ikinci bir işlem olmasın diyor. Ve de boyut büyük olduğu için biopsi sırasında parça ortadan mi kıyıdan köşeden mi nereye denk gelirse oradan alınır diyor ama tamamını alıp incelemeye gönderince rahat rahat kesip bicip incelerler diyor . Kafam çok karışık belki diyorum küçülür, 1,5 sene elbette beklemek istemiyorum sadece biopsi olsam ama sonucu net gelir mi. Hocanın dediği gibi belki ucundan kıyısından falan denk gelecek aldıkları parca. Aranızda kitleyi tamamen aldiranlar var mı sonrası için neler oldu, tekrarlayan bir durum olur mu? Lütfen başından geçen varsa detaylıca anlatabilir mi süreci. Yorumlarınıza da ihtiyacım var ne yapsam mantıklı olur bana akıl fikir verin🙏