Sunayaz öncelikle çok geçmiş olsun allah şifa versin ilk zamanlar sütüm boldu kızım emiyordu 2,5 Aydır meme reddi yaşıyoruz sağıp sağıp veriyorum atabildiğim kadarıyla da buzluya atmaya çalışıyorum dolabımda çok yok şuan ama sizin için stoklamaya daha çok sağmaya çalışırım. İzmir’in neresinde oturuyorsunuz