baloqlum09 öğretmen değilim :) biyerlerde birilerine değinebilmek çok güzel, böyle düşünmene çok sevindim 🙈 insanların kendini çok bilmiş sanıp akıl verip ve onu yapmamızı beklemeleri, bi tepki gösterdiğimizde bide haklıymış gibi kızmalarına deli oluyorum. Oysaki kendilerine ufak bişey desen ben böyle yapıyorum, ben tercih etmiyorum deyip çekilip tepki gösteriyorlar… çekinmemen gerek, yani sonuçta o gün müsade ettiğin için karşındaki insan kırılmasın diye, o evinde uyurken veya senin evinden çıktığı an bebeğini unuttu ve bütün huysuzluğunu sen çektin belki de sabaha kadar uyumadınız bebeğinle birlikte. En azından şunu düşünüp davran artık (bence), bebeğim çok huzursuz, onun canı yanıyor, o mutsuz, o uykusuz kalıyor, ve sebep benim. Artık hayır demeyi bilmeliyim, bebeğimi göz göre göre insanlar sevsin diye huzursuz etmemeliyim… mesela direkt ben yapmak istemiyorum değil de yavaş yavaş ‘birazdan yaparım’ gibi geçiştirici cümleler kullanabilirsin en azından. Kendini yavaş yavaş böyle alıştır. Bak mesela çok alakasız bi konu olacak ama bi örnek vereyim, Kaynanam beni hiç sevmedi en başından beri ama o kimseyi beğenmez eşimin abisini bile hep evlenecekken ayırmış zamanında 2 tane sevdiği kızdan. Neyse , bana da hep en başından beri kötü laflar, evde herşeye karışmalar, beni eşime kötülemeler vs ama eşim annesinin huyunu biliyor Allahtan sorun yaşanmadı. Ama bende bi süre sonra eşime sarma başladı istemsizce, çünkü eşimin hatrına sustum hep. Yani Kaynanam bana küfür de etse ben sustum, ama bi yerden sonra içimde birike birike istemeden (çok yanlış olduğunu da farkındayım) annen şöyle annen böyle annende zaten şöyle diyor falan demeye başladım ve eşimle kavga etmeye başladık. Evliliğim 4,5 toplam birlikteliğimiz 7,5 sene. Yani 5-6 yılın birikimi var içimde. En sonunda bi kaç ay önce ben yavaş yavaş susmamaya başladım ama eşim beni önemseme ben annemi tanıyorum sen iyi değilsin içinde tutma dedi. Ben küçük küçük hayır demeye başladım, ve içimdeki öfke azaldı. Sinirim gitti, eşimle kavga etmiyorum. Bi gün oğlum uyuyor sürekli sevemiyorum diye isyan edip başına gidip dürtüp duruyordu çocuğu bak bende nasıl öfke falan oluyorsa artık, en son yeni uyumuştu oğlum sinirle uyandırdım aldım uyuyan bebeğimi verdim kucağımda al dedim sev, bebek ağlamaya başladı ama deli gibi ağlıyor. Dedim sev hadi ne bekliyorsun uyandırmaya çalışıyodun ya zaten. Bu sefer sallamaya başladı, dedim hayır sallamıcaksın seviceksin. Falan filan işte uzar da uzar bu anlatmak :) yani kuşum olan sana oluyor bi noktadan sonra sinirli birisine dönüşüyor bu kez hiç haketmeyen insanlara patlıyor kalp kırıyorsun, ben annemi eşimi kırardım çok. Herkese istemeye istemeye evet dediğin tamam dediğin için en ufak bi senden su isteyen birisine bile bi noktadan sonra kalk kendin al deyip sonra öZür dilerim sinirlerim çok bozuk diyen birisi oluyorsun. Bu raddeye getirme kendini. Dediğim gibi biri bebeğini sevmek için mi istiyor ve sen vermek istemiyorsun, tamam bi altını alayım getiririm kaka yapmış hehehehe deyip diğer odaya geç mesela oyala, sonra uyku saati geldi her gün bu saatte uyutuyorum sonra çok huysuzlanıyor, xaten çok uyumuyo 15 dk ya kalkar de ama uyanmaması için çok elinden geleni yap, Allah Allah hiç bu kadar uyumazdı deyip gülümse ve böyle böyle o günü geçirebilirsin. Zaten zamanla alışıp kendin hayır diceksin. :))) 🌸