mlssvtnsvr salakmisincemilee uyudu geri uyandı yaklaşık yarım saattir sallıyorum inşallah uyuyacak daha kaç defa kalkıcaz acaba 🤷🏼♀️ bende kolay uykuya dalan biri değilim tam dalıcam nerdeyse her seferinde uyanıyor ne uyku kalıyor ne bir şey 13.5 aydan selamlar 🙋🏼♀️
salakmisincemilee mlssvtnsvr 3 e dogru uyudu ben ise gidiyorum bu her Allahin gunu boyle cok yorgun ve uykusuzum 😭
ezgislifeburda 3e kadar sürekli kalkıp duran ve 3ten beri de asla geri uyumayan kızım..saat 5 olacak nerdesyse oturup sinirden ağladım bi posta yok uyumuyor uyumuyor uyumuyor uyumuyor uyumuyor
Alissinannesi ezgislifeburda bende aglicam az kaldı üç saat salladım yatağa yatırdım uyandı şimdi oyun oynuyor bende izliyorum 😭
Havvis ezgislifeburda benimki aynı öyle bide midemi üşütmüşüm i anılmaz agrıyor bugün nasıl sabah olur bilmiyorum
ruzgar-2305 Asla uyumuyor geceden beri bu 5. Kalkışım ve yetrr artık diye bağırasım var düzene girdi girecek diye diye 7 bcuk aylık oldu hala aynı
ruzgar-2305 Gündüz desen hala çok ağlıyor diş mi diyoruz doktor daha diş yok diyor anlamadık tamamen huyu değişti çocuğumun 1 dksı 2. Dk yı aska tutmuyor yıldım artık
gamzeonur salakmisincemilee 21 aylık ve bir saattir sallıyorum yine de uyumadı son bir aydır böyle uyanıyor 2saattr zor yatırıyorum
Aykiz05 7 ay 26 günlük - uykusuz 4. Günümüz hala kucağımda ve benim delirmeme ramak kaldı 2 diş yolda ne fitil ne ilaç fayda etmiyor nasıl bi atakmış bu ya kaç atak geçirdik üstelik kolik bebekti amaaaa böyle bişey yokkkk 🥺🙄🙄
Helen4444 Omurbebek iştah açıcı değil maalesef. Spraktin alerjik durumlar için kullanılan bir ilaç. Ben bi ara kullandm aşırı yorgunluk ve uyku yapıyor metabolizmayı yavaşlaştıığı için. Lütfen bebeğinize bu tür şuruplar vermeyin zararlı.
Omurbebek Helen4444 evet zararlı vermiyorum ama bazen o kadar yoruluyorum aklımdan geçiyor sonra da niye düşündüm diye kendime kızıyorum
deniz94 MinikPandam_ aynı durumdayız sabaha kadar bi benim bi eşimin kucağında. Sırt üstü asla yatmıyor uzun süre. Gündüzleri bizim kontrolümüzde yüz üstü yatırıyoruz. Şimdiyse kucağımda uyuyor. 🥲
salakmisincemilee Arsm- gun de 1 kez uyuyor ve cok yoruluyor eminim her gun parka cikariyorum en az yarim saat 40 dk serbest sekilde parkin altini ustune getiriyor evde de bi dk yerinde durmuyor o koltuktan digerine tirmaniyor
Busbus34 salakmisincemilee bugun 4 de uyandı 9 da uyudu sabah hergun böylr ypıor nasıl düzelicek bilmiyorum denemediğim yol kalmadı
salakmisincemilee Busbus34 ben dun gece 21.30 da yatirdim saat 2 ye kadar elli kere uyandi geri uyuttum saat 3 te kalkti ve 6 ya kadar oturduk uyuttum ve hic uyumadan ise gittim sabah 9 da kalkti hala uyanikmis uyutmamasini soyledim bakiciya gidince kendim uyutucam