Canım anneler bilgi vermek için yazıyorum. Biz bu gün doktora gittik doktor tekrar tahlil istedi belki alerjisi vardır bazen değerler bir birini tetikliyor hemen endoskobi yapmayalım dedi yeni bir test yapalım sonra takip edelim dedi. Ama biz araştırma hastanesine gittik.