Ya kan tahlilinden beri gece gunduz internette arastirma yapiyorum cogu doktor diyorki colyak buz daginin tepesi yani ondan once dusunulecek cok hastalik var alerjiler gibi bu kadar degerle bizi korkutuyolar gibi geliyor bana ama bilemyorm arastr arastr kafam bulandi cocuk gastroenterolojisine gitmek gerekiyor endoskopi icin colyakla onlar ilgileniyor biz gittik biyopsi sonucunu beklyoruz sizde hangi doktor hastaneye gttiniz yazan olursa sevinirim biz acibadem atakente gittik prof dr vildan ertekine