sonsuz17 gerçekten devletin en yararlı hastaneleri diş hastaneleri özel gibiler ben stajimi hem ârastirma hastanelerinde hemde dış hastanelerinde yaptim dış kadar güzel birşey bilmiyorum her disim Ağrı’sa 6 ayda bir giderim güzel guvenilir hekimin varsa devlet hastanesine gozun kapalı git derim ben içinde olduğum ve gördüğüm için tavsiye ederim nacizene fikrim bu yönde sevgiler 🌺