Ben diş hastanesinde çalışıyorum ve yapılan dişler gayet iyi. Tabi hekimden hekime değişiyor ama bence yine de çok steril bir ortam en ince ayrıntısına kadar dikkat ediyoruz mikrop kapma olasılığını en aza indirmeye çalışıyoruz. Tabi özelde daha iyi ilgileniyorlar ama hem pahalı hem devlet kadar steril değil emin olabilirsiniz. Bı de aynı malzemeler kullanılıyor. Hem zaten dişiniz ölmüş sinirleri canlı değil hiçbir sorun oluşmaz merak etmeyin