Bir yaşında olmamıza rağmen mamayı tamamen kesmedim. Siz çok erken azaltmışsınız gerçekten. Bebeğiniz muhtemelen tam doymuyor ek gıda ile doyacak ayda değil çünkü. Sizin aylarda çok yakın arkadaşım aynısını yaptı şu an pişman. Onun da bez sayısı azaldı kızının, kilo alımı yavaşladı vs vs. Benim kızım çok şükür ek gıdayı da çok iyi yiyor ama mama ve memeden alacağı vitamin başka onlardan başka. Ayrıca yedi aylık bir bebek şu an sizin yediğinizden yiyemez. Tadım aşamasındadır. Başka bir doktora gidin bence. 🤷🏻♀️