Melekbebek35 anlıyorum ama gün içinde neler verdiğiniz de önemli 1 yaşa kadar ana besin anne sütü ya da formül mamadır. Mesela sabah uyanınca mama içer sonra kahvaltı, öğlen yine mama içer mesela sonra meyve yer gibi gibi. Oğlum 1 yaşında gündüz hala uykulara geçerken emer geceleri de aynı şekilde. 3 sefer uyku geçişlerinde ve gece uyandıkça emziriyorum. Bence bebeğiniz hala formül mamaya ihtiyaç duyuyor gün icinde o yüzden cisli bez sayısı az.