Benım bir aydır süreç devam ediyor yazıyordu bende günecelliyeyım dedim bakalım be olacak bana bu uyarı geldi daha önceki başvurumun değerlendirmesi tamamlanmadıgı için basvurulu alınamadı başvurumu tamamlamak için sosyal yardımlaşma vakfına gıtmem gerekıyormuş tamamladıktan sonra tekrar basvuuru yapabılıyormusum ve ben gıdemıyorım oyle bi imkanım yok suan daha once bu uyarıyı alan oldumu