Hkshkshsk Kizlar dedikodulara son nokta vermeye gidiyorum PTT gidip bakicam para yatmış mi diye takipte kalın 😅😅😅 bian kendimi fenomenler gibi hissettim haber veririm size
Balkupum2505 Hkshkshsk kız bacim yorulma o herkeste yaziyo odeme hazirdir diye 😀 ya i suan bende bile yaziyo 😀 yinede merakimizi gider bari hayira girersin 😍🤗
Balkupum2505 Busra2326 e devletten sosyal yardim yazin ilk bastakine tiklayin altta basvur yazar oraya tiklayin sonra formu doldurup basvura tiklayin
3bebeli_ana Hkshkshsk valla bunu o kadar çok istiyorum ki inşallah yatmıştır eşim işten çıkarıldı birde bekliyoruz
Minnakelifim Hkshkshsk internette ödeme hazırdır diyor ama ptt kurum ödemelerinde yazmiyor yatmamistir tabi yatar insaallah
sessizkuzucuk Ben başvuru yapmıştım. Başka bir yardım başvurusu sebebiyle 15 gün başvurum alınmayacakmış. Yeni doğum yaptım verdikleri 300₺ sebebiyle mi böyle gözüküyor acaba?
Ozlemdolugan Minnakelifim ptt ye yatınxa kendi hesabınıza aktarım yapabiliyor musunuz aylık para ücretini
Birdunyabircennetannesi Ozlemdolugan Evet PTT kurum ödemelerinde ödeme gozukunce hesaba aktar diyebiliyorsunuz