Kleopatraaaa___ Kbetul Geçmiş olsun canım. Stres yapıp sütüne yansımasını müsaade etme öncelikle.. Sende pekmezi bardakta sulandır bol bol iç hem sarılığa çok iyi geliyor hem süt yapıyor bizim öyle geçti çok şükür
gigi6 Kbetul ee super, bebeginiz gayet iyi ve tok. Dinlemeyin bol bol emzirin, imkaniniz varsa sagip onu da kasik biberonla icirin 🥰