Arkadaşlar 7 günlük bebeğim var sarılığı varmış, sarılık değeri 10. çok sık emziriyorum her şeyi deniyorum ama eşim ve ailesi çok panik yapıyor en ufak şeyde sarılığı çoğaldı mı emziremiyor musun mama ver gibi baskı yapıyor emzirmeme rağmen bebek doyuyor fazla geliyor hatta kusuyor. Bunu aşmam için ne yapmam gerekiyor bebekten sürekli kan aldırıyorlar baktırmak için elleri mos mor oldu yavrumun lf anlatamıyorum artık. Varsa yaşayan nasıl atlattınız yardımcı olur musunuz ?