Xxaa erken kapanması da iyi değil arkadaşlar 24 aya kadar vakit ondan sonra kapanmamış ise nörolojiye yönlendiriyorlar
tuzludakota Sontvbukucu evet biliyorum işte ben 10nayı erken görmüyordum ama herkes erken olduğunu söylemiş
Sontvbukucu tuzludakota 10 ay baya erken bir süreç canim bu isin ortalaması 18 ay ama 24 e kadar da normal kabul ediliyor. 10 ay önce kapanmasi daha sıkıntı o zaman nöroloji ye yönlendiriyor doktorlar beyin gelişimi açısından surekli kontrol ediliyor