Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık, bıngıldağı henüz kapanmadı d vitamini düzenli kullanıyorum(pedia d) güneşli havalarda dışarı çıkarıyorum kendi doktoru ve sağlık ocağındaki hemşire 18. Ayına kadar kapanır merak etmeyin dedi (ekstra olumsuz bişey demedi) Bende ister istemez kafama takıyorum baş çevresi geçen ay kontrolde 48 cm çıktı doktorumuz gelişimi herşeyi normal diyor. Bebeğinin bıngıldağı geç kapanan arkadaşlar var mı acaba yada bilgisi olan.