birmelekannesiiiiii Baktım ama ptt kurum ödemesinde görünmüyor maalesef ki bide zamlı mi alıcaz kızlar bir bilgisi olan var mı ?
Deletedmom_103 ARKADAŞLAR YATMADI. SOSYAL YARDIM BİLGİLERİ YAZARSANIZ ARAMA YERİNE HERKESTE ÖDEMENİZ HAZIRDIR YAZIYOR ZATEN. ÖNEMLİ OLAN PTT KURUM ÖDEMELERİNDE GOZUKMESİ
birmelekannesiiiiii Deletedmom_103 canım bana doğalgaz yardımı çıkmış ama yardım durumu devam ediyor yazıyor herhangi bir fiyat çıkmıyor ödeme yapamıyorum neden acaba bilgin var mı 144 arıyorum her seferinde sistem bozuk diyip kenara çekiliyorlar
Arencik Patatesimm ptt kurum ödemelerinde gözükmesi gerekiyor sosyal yardım bilgilerinde değil zaten Ocak ayı yılbaşından bir gün önce yattı o dediğiniz hepimizde aynı gözüküyor ben de de öyle çünkü şubatın 7 sinde yatar diğer ay
birmelekannesiiiiii Patatesimm evet ama belli de olmaz kuzum. Ya maalesef ki ben yararlanamıyorum bundan doğalgaz faturası geldi ödeyemiyorum da böyle olduğu için 144 den zaten hayır yok
Patatesimm Deletedmom_103 hayır bende hep ödeme çekildi yazar dün gece dediğim gibi yoktu elektrik vardi sadece sabah bakayim dedim ödeme hazırdır diye gözüküyor
Elifssu Patatesimm Cekerseniz bilgi verir misiniz ? Bende de ödemeniz hazırdır diyo ama ptt ödemesinde ödeme yoktur diyo ilk defa aldım bilmiyorum