Urasss13 Patatesimm ptt kurum ödemelerinde gözükmüyorsa boşuna gitmeyin çünkü kimseye yatmamış. Ödeme hazırdır yazan geçen aldığınız ödeme
motherthea Patatesimm bende geçen au aldığım 1200 gözüküyor ödemeniz hazırdır diyor ama yatmış değil geçen ay yatan bu sizdede öyle diyorsa boşa gitmeyin
edabolukbasi Patatesimm bu sosyal yardım parası neye göre kime veriliyor iki kere başvurdum çıkmadı çalışmıyorum üstelik
yuhumgeliy Patatesimm başvuru yaptım ama elektrik doğalgaz su aboneliklerini soruyor elektrik ortak tüm binayla diğerlerini de bilmiyorum abonelik numaralarını yazmasam sorun olur mu
motherthea Patatesimm canım bende de ödemeniz hazırdır yazıyor hala ödeme cekildi konumuna getirmediler boşa gitme sıra bekleme bu ay yatmaz daha