Patatesimm Deletedmom_103 ben gece ilk baktığım da bendede elektrik gözüküyordu sadece sabah bakayim dedim diğer ücret de yatmış
acemi_ana Deletedmom_103 bnde de öyle gözüküyor ama az önce abimin eşi yazdı ablam almış komşular almış 2500 TL sende de bsey var mı diye bi heyecanla baktım ama Yok bişey 😕
Deletedmom_103 Patatesimm bu değil canım bu bu zamana kadar aldıkların gözüküyor. Ptt kurum ödemelerine gir orda çıkar zaten yattiysa
kolonyalimendil Patatesimm bende şimdi baktım ödemeniz hazırdır diyor ama altta toplam ödeme miktarını hesapladım aralıkta iki defa yatmıştı ya onu tek olarak hesaplamışlar sanırım o yüzden öyle yazıyor
Patatesimm Deletedmom_103 yatmış hanımefendi bende ilk kez gözüküyor böyle yatmış bende sizde iyice bakin belki yatmistir veya sonradan yatmistir
motherthea Patatesimm normal de kaç alıyordunuz zamlanmış mı yani ay inşallah bize de yatar o zaman geçen ay yatan hediye ettiler sanırım bize 😃 bende gözükmüyor vallahi
Patatesimm motherthea ben elektrik için normalde 170 tl veriyorlardi bu ay 260 lira verilmiş, siz sosyal yardim sorgulama yazdiginizda ne çıkıyor
motherthea Patatesimm bende geçen ay aldıklarım gözüküyor hala bende normalde 170 alıyorum inş zam gelir ya sosyal yardım normal de 1400 mü alıyodunuz o zaman ona zam gelmemiş
Elifssu Patatesimm Cekerseniz bilgi verir misiniz ? Bende de ödemeniz hazırdır diyo ama ptt ödemesinde ödeme yoktur diyo ilk defa aldım bilmiyorum
yuhumgeliy Patatesimm başvuru yaptım ama elektrik doğalgaz su aboneliklerini soruyor elektrik ortak tüm binayla diğerlerini de bilmiyorum abonelik numaralarını yazmasam sorun olur mu
Halenur42 Patatesimm ben aile desteğinden para aldığım için elektrik doğalgaz başvurusu yapamıyorum kabul etmiyor
Halenur42 Patatesimm aylık 1200 tl yatıyor sosyal destek programından doğalgaz için başvuru yapmak istedim yardım aldığınız için başvuru yapamazsınız diye yazı çıkıyor