Mrvaydn_ 2 aylıkken bizimde sorunumuz başladı 10 aylık olcak hala devam ediyor
Sürekli ağlar hiç bişeyden memnun kalmaz bi yere gidelim ağlar burnumuzdan getirir dün örnek babamın yanına uğradık adam daha kucağına almadan ortalığı bir biirne katı korkudan kimsenin evine gidemez olduk dün görümceme gittik eşim bile valla yeter bişey yapmaya kalkıyoruz burnumuzdan geliyo dedi avmye gidelim havamız değişsin diyoruz aman kalabalık görmesin evde 3 kişiden fazla insan olmasın ağlar asla susmaz
Doğdundan beri tek bakıyorum çok sorgulamadım anneliğimi benmi beceremiuorum anneliği diye ama yok arsız huy edinmiş kaç kere sinir krizleri geçirdim kaç kere eşimi ağlayarak aradım eve gel dayanamıyorum artık diye ama napalım katlanıcaz 1 yaşında geçiyor diyolar onu bekliuorum ondan sonra nasıl bi aksiyon bekliyo merak ediyorum anneliği biz beceriyoruz amaa bebelerimiz sıkıntılı ben bu durumda hep aklıma hasta bebekleri getiriyorum çok şükür iyi olsun diyorum birazda olsa rahatlatıyorum
Kendimi