Mrvaydn_ Yaa kıyamam sana böyle düşünme. 2 bebek büyüttüm inan ikisinin birbiriyle alakası yok o yüzden diğerleriyle kıyaslama işine girme. İlk oğlum insan sevmezdi, anneannesini bile. Asla kimsenin kucağına gitmezdi 🤦 Ama ikinci oğlum ilkinin aksine çok güleç çok cana yakın kucak kucak gezen bi minik oldu. Sevmelerini istemiyorsa sevmeyecekler bu kadar basit 🤷 Sen kendini değil de eşini sorgula, ne kadar ayıp. Minicik bebek tabiki ağlayacak, atak dönemi tabiki sinirli olacak